Όροι χρήσης

Το www.wavemotiongallery.gr, την ευθύνη λειτουργίας του οποίου έχει η Εταιρεία WaveMotion A.E., σας προσφέρει τους εξής τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν. Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

Τηλεφωνικά: +30 214 4087 777
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στo Gallery@wavemotion.gr

Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Τρίτη έως Σάββατο 10:00-18:00 (εκτός αργιών)

Επιπλέον:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
«WaveMotion ΑΕ»
Έδρα: Παλαιολόγου 33, Xαλάνδρι,  15232
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 9244505
ΑΦΜ: 801275070, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται

Μπορείτε να καλέσετε το τηλεφωνικό μας κέντρο 214 4087 777, Τρίτη έως Σάββατο 10:00 -18:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Οι τηλεφωνικές παραγγελίες μπορούν να εξοφληθούν, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδειχθεί κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

⚠ Ακυρώσεις ή αλλαγές σε παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν στις περιπτώσεις όπου δεν έχει πραγματοποιηθεί η έκδοση παραστατικού πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας ή ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο +30 214 4087 777, Τρίτη έως Σάββατο 10:00 -18:00 (εκτός αργιών) και emai: gallery@wavemotion.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή αλλαγής (που συνεπάγεται αλλαγή του ποσού αγοράς), τα χρήματα που έχετε καταβάλει (ή τα τυχόν επιπλέον χρήματα που έχετε καταβάλει στην περίπτωση αλλαγής παραγγελίας) θα σας επιστραφούν κατά τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήσατε κατά την πληρωμή, δηλαδή με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.

Συγκεκριμένα:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής, Προπληρωμένης ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή ή μέσω IRIS ή με τη χρήση κωδικού πληρωμής σε τράπεζα, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος. Φέρετε την ευθύνη για την έγκαιρη και ορθή γνωστοποίηση των στοιχείων του λογαριασμού σας.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την WaveMotion A.E.. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο +30 214 4087 777, Τρίτη έως Σάββατο 10:00 -18:00 (εκτός αργιών) και emai: gallery@wavemotion.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.